duminică, 15 august 2010

macrou la tava


Dupa o vacanta acasa la Constanta, dupa bai in mare si bai de soare, iata-ma din nou.....cu o reteta care imi aduce aminte mereu de casa. Pestele se mananca foarte des la malul marii......

Asta am gatit si eu azi, macrou la tava cu rosii si ardei copti. Mancasem asa ceva la tata acasa, numai ca el facuse crap la tava:)

Ingrediente:

- 4 buc macrou pe care i-am curatat, spalat, condimentat si stropit cu ulei de masline, apoi i-am asezat intr-o tava si dat la cuptor;

- 4 rosii mari (din gradina tatalui meu ) pe care le-am decojit si taiat cubulete;

- 2 fire de ceapa verde, pe care le-am taiat marunt;

- 1 ardei capia rosu si 2 ardei verzi pe care i-am copt , curatat si taiat feliute;

- sare, piper pt rosii, ceapa si ardei.......

Rosiile taiate, ceapa si ardeii, i-am amestecat bine intr-un castron, apoi cu ajutorul unei linguri am asezat frumos in tava deasupra pestelui.

Se poate adauga la sfarsit si usturoi, se pot servi cu cartofi copti .

Pofta buna!:)



Niciun comentariu: