luni, 13 decembrie 2010

Fursecuri glazurate

Ingrediente pentru fursecuri :
- 200 gr faina, 100 gr zahar pudra, 200gr unt, 100 gr nuci macinate sau migdale, o lingura rom, coaja rasa de lamaie, 3 linguri de cacao optional.
Se freaca untul spuma cu zaharul, romul, coaja de lamaie, nucile macinate si faina.
Se framanta bine, pana se formeaza o coca, se inveleste intr-o folie de plastic si se da la rece pentru o ora.
Se intinde o foaie de grosimea dorita, si se taie in formele dorite.
Se tapeteaza o tava cu hartie de copt si se asaza stelutele etc.:), se dau la cuptor pentru aprox. 15-20 min.
Se scot si se lasa la racit.
Se poate prepara si glazura de ciocolata, din 200 gr ciocolata neagra cu 50 de gr unt.
Eu am folosit serbet de mure ( cele mov), serbet cumparat din Viena (Punschglasur)

....si o alta glazura de-a lui Bucatar Maniac http://bucatarmaniac.blogspot.com/2009/12/fursecuri-colorate-pentru-mos-craciun.html, (cea cu lapte praf) si bilute colorate pt decor, care se aplica imediat dupa glazura. Lasam la uscat, apoi le putem pune intr-o cutie inchisa ermetic, sau pungute pentru cadou.
Sunt fff gustoase si au avut priza la public;)
Enjoy!


2 comentarii:

Liana10 spunea...

Eu sunt moarta dupa turta dulce...asa arata fursecurile tale. si eu vreau serbet din alaaaa ;-)

Dia spunea...

Lia, e tareee buun, si imi pare rau ca nu am cumparat mai multe cutii:((, ti-as fi dat cu drag si tie o cutie:)