luni, 7 martie 2011

tort 8 Martie...si 1 an de blog

Se pare ca mi-am ratat aniversarea de 1 an de blog......6 martie, o poveste inceputa impinsa de la spate de o verisoara din America.
Dedic azi acest tort , cu blat de ciocolata si crema de piersici, blogului meu. Il mai dedic tuturor celor care ma urmaresc, desi recunosc ca nu am reusit sa-l incarc cu retete asa cum as fi vrut.....din cauza ocupatiei mele care imi ocupa mai tot timpul.......il dedic tuturor mamelor, doamnelor si domnisoarelor.....si cu lacrimi in ochi, il dedic si mamei mele...care luna aceasta, implineste 11 ani de nefiinta. Te iubesc mama si imi e tare dor de tine!

4 comentarii:

Mihaela spunea...

Foarte frumos tortul, si sunt sigura ca mama ta este mandra de tine acolo unde este :) La cat mai mult bloggerit cu retete delicioase!

Monna Albu (Novacescu) spunea...

Claudia vreau sa stii ca mama ta ar fi mandra de ceea ce faci ,de ceea ce esti...asa ca tot ceea ce faci, de undeva te priveste.
Imi place foarte mult toate operele tale...dar trebuie sa recunosc ca intru mai rar ..pentru ca toate chestiile astea postate ma fac sa ma simt asa rau dupa.....(bineinteles de pofta pe care mi-o faci)...Te pup...si "LA MULTI ANI " !!!!!

Dia spunea...

@Mihaela, multumesc mult!....asa, stiu ca ma vegheaza, si mereu a fost mandra de mine!te pup cu drag, si LA MULTI ANI!!! pt 8 martie:)

Dia spunea...

@Monna, multumesc pentru aprecieri....esti o scumpa, poate avem ocazia sa ne vedem la ceva dulce, sa nu iti mai fac rau!:)te pup cu drag