joi, 28 aprilie 2011

Miel la tava cu cartofi gratinati

....greu de inceput.....si tot atat de greu si mult mi-a luat sa fac asa ceva.....pentru ca nu ma vedeam in veci sa maninc miel....iata-ma......cu o bucata de miel de Lescovita, deci bio:D, in farfuria mea:).

Cum am preparat-o? ....simplu : am curatat 3 catei de usturoi pe care i-am zdrobit intr-un castron, am adaugat 3 linguri ulei de masline, 1 lingurita maghiran uscat si 1 lingurita de cimbru. Amestecul l-am intins peste bucata de carne, spalata si crestata......am uitat sa spun de sare....presarati pe carne cam 1 lingurita de sare si un praf de piper ( sau la libera alegere). Tava ( de yena) cu bucata de carne in ea gata mazgalita.....am dat-o la cuptor(incins)...si am lasat-o vreo 20 min.
Intre timp, am preparat o supa de carne....sau puteti fierbe apa (300 gr) cu condimente si ulei, turnati in tava, o acoperiti cu folie de aluminiu si nu mai umblati la ea pret de jumatate de ora, dupa care mai intoarceti bucata de carne.....si o mai tineti 60 min ( asta in functie de cuptor, al meu e destul de bland).
Intre timp, am fiert cativa cartofi in coaja......dupa ce s-au racit, i-am decojit si i-am prajit in ulei incins pana au prins o crusta. Puteti sa-i puneti si in cuptor stropiti cu ulei pana se rumenesc.
Am servit cu o salata verde cu rosii, stropita cu ulei de masline si sare.

Pofta mare!:)

Niciun comentariu: