luni, 23 mai 2011

Cosulete cu inghetata, ciocolata si capsuni

Ingrediente pt max 6 cosulete, sau tarte, cum vreti sa le numiti:):

- 340 gr biscuiti (eu am folosit petit), 140 gr unt moale (la temperatura camerei), 2 linguri zahar sau miere, 2 linguri de faina.

Se preincalzeste cuptorul. Se amesteca toate ingredientele pana la omogenizare ( eu le-am pus in robotul de bucatarie), aluatul obtinut l-am pus in forme de tarte cu diametrul de 10 cm, acoperit cu hartie de copt.....apoi aluatul.. Se da la cuptor pentru 15 min. Se lasa sa se raceasca, apoi se pregateste umplutura.

Umplutura : - 100 gr ciocolata topita in 50 gr frisca lichida, 6 linguri de inghetata de vanilie(cate o lingura pt fiecare cosulet), capsuni feliate, 2 banane feliate, frisca pentru decor.

Dupa ce sa copt blatul de biscuiti si racit (il lasam sa se raceasca in forme, asa cum se vede in imaginea de mai sus, topim ciocolata si imbracam peretii formei. Peste ciocolata, punem felii de banane apoi cate o lingura de inghetata usor moale, si dam la congelator pana se intareste inghetata. Peste inghetata punem felii de capsuni, si decoram cu frisca dupa imaginatie.
Eu am pus si toping de caramel peste frisca. Buun si racoros!



Enjoy!

Niciun comentariu: