sâmbătă, 11 iunie 2011

Bilute colorate din salam de biscuiti

Ingrediente : 250 gr biscuiti simpli, 150 ml lapte, 6 linguri zahar, 1/2 pachet unt, esenta de rom, 3 linguri cacao(numai daca doriti), fructe (cirese, visine, capsuni, kiwi) taiate marunt, o mana de stafide, 150 gr nuca macinata sau fulgi de cocos, sau bezele sfaramate (in cazul meu, bezele si nuca de cocos colorat)

Preparare : Am sfaramat biscuitii intr-un castron, laptele l-am incalzit si am topit zaharul si untul in el, am adaugat cacao si esenta...apoi am turnat amestecul peste biscuitii sfaramati, am adaugat stafide........si am amestecat bine pana la omogenizare. Am lasat amestecul sa se raceasca, apoi cu mainile umede am format bilute, in mijlocul lor am pus cate o bucatica de fruct (kiwi, capsune, cirese, ananas).....le-am tavalit in cocos colorat si bezele sfaramate.
Dupa preferinta, bilutele se pot da si prin nuca sfaramata, sau migdale...alune.....ce aveti prin casa.

Sunt atragatoare si delicioase....merg de minune la un party pentru copii!

Enjoy!:)

Niciun comentariu: