miercuri, 17 august 2011

Omleta cu branza dulce si fructe de padure

....suna ciudat?.....de cand am postat fotografia pe fb, cam asta mi se spune:). Sincer, si mie.....de cand am vazut o astfel de fotografie intr-o revista ( nu mai stiu ce am rasfoit acum cateva zile intr-un market), si nici nu stiu exact ce alte ingrediente mai continea.......ce stiu, ca mi sa lipit bine rau fotografia de retina
Ingredientele folosite de mine, doar pt mine....deci, o singura persoana:):

- un ou batut bine
- o tigaie incinsa +  un strop de ulei
- 2 linguri de branza dulce
- jumatate de cescuta cu zmeura ( tinuta la rece peste noapte).
- si cateva mure


Oul batut in punem in tigaia incinsa, procedand la fel ca la clatite, rumenind pe ambele parti. Branza dulce o amestecam cu zmeura , lasand o lingurita pentru decor(optional). Tot optional, zahar pudra in branza, poate chiar si esenta de vanilie. Eu am lasat-o asa....light:). Punem compozitia peste jumatate de omleta si acoperim cu cealalta jumatate.
Decorul e dupa imaginatie.

Cam atat....mie mi-a fost foame cand am preparat asa ceva.....dar chiar mi-a placut:)

Enjoy!:)

Niciun comentariu: