marți, 1 noiembrie 2011

Muffins cu lamaie si cocos

Cu mana pe inima pot sa va spun, ca sunt delicioase, dementiale......Povestea a inceput de la albusurile mele din frigider, ramase de la alt preparat. Ce sa fac, ce sa fac cu ele??......rezultatul....ce se vede:P

Ingrediente : - 3 albusuri
                      - 100 gr faina
                      - 100 gr zahar
                      - 4 linguri de zeama de lamaie
                      - 3 linguri ulei
                      - 1 lingurita praf de copt
                      - 3 linguri cocos
                      - 50 gr ciocolata alba razuita
                    - esenta de vanilie
Albusurile se bat spuma impreuna cu zaharul, adaugat treptat. Trebuie sa arate ca pentru o bezea. Se adauga apoi treptat, faina, se inglobeaza bine......apoi treptat restul de ingrediente. Deasupra, am presarat fulgi de ciocolata.
Compozitia obtinuta se pune in formele de muffins, apoi se dau la cuptorul incins in prealabil, pana se rumenesc usor. Se face testul cu betisorul.
Dupa ce le-am scos si le-am lasat sa se raceasca putin, am presarat usor putina cacao.
Sunt minunate, usor crocante la suprafata, si pufoase in interior.


Merita incercate!

Enjoy:)

Niciun comentariu: