miercuri, 7 decembrie 2011

Briose pudrate cu cocos

Povestea brioselor mele, incepe cam asa : dansele au vrut sa fie briose cu gutui, cioco si scortisoara.....buuun, zis si facut.....Am folosit : - 5 linguri de pasta de gutui coapte in cuptor, apoi maruntite si tinute putin pe foc cu zahar si scortisoara dupa gust.
- Intr-un castron, am baut 1 ou, am adaugat pasta de gutui, apoi 200 gr zahar, 114 gr unt topit, o lingurita praf de copt, jumatate de lingurita bicarbonat, scortisoara (optional), vanilie si 2 linguri de cacao. La final adaugam 250 gr faina si omogenizam bine bine.
Compozitia obtinuta o punem cu ajutorul unei linguri, in hartiile de copt asezate in formele pentru briose, apoi le introducem in cuptor timp de 25 min, incins in prealabil.

Buuuun!zis si facut. Da' ce faci cand iti suna telefonul?raspunzi, evident, dar nu uiti de briose:)). Asta mi sa intamplat mie (cam rar, ce-i drept). Vorbind si vorbind la telefon, pe la nas mi se plimba un usor miros de ars. Auuuuu, glont la cuptor......le-am scos.....hmmm, doar partea de jos era parlita, dar se simtea cand muscai din briosa.

.....si pana seara, m-am tot gandit ce sa fac, ce sa fac cu ele.....Ida, cainele meu, abia astepta:)))...Nuuu, tot eu le maninc, si brusc.....privind o postare de-a lui B Maniac, ma pocnit ideea. Le-am taiat partea arsa, le-am insiropat cu sirop din compot de prune, apoi le-am tavalit in cocos. Deasupra, am mai pus si ceva liniute de caramel;).


Cam asta....enervant de bune!

Enjoy!

2 comentarii:

sara & Miki spunea...

Arata tare apetisant. Imi plac mult, pup!

claudia spunea...

Multumesc frumos!au fost gustoase, dar cred ca erau si mai si daca le insiropam cu sirop cu cacao:), pup si eu:*