miercuri, 28 martie 2012

Muffins cu portocale si tonka - incondeiate

Mi-au ajuns acasa culorile comandate, de la Wilton.....deci, incepe joacaaaaaa!!!!! Am atatea idei de pus in practica, timp sa am...ca vointa este:)

Azi am preparat muffins cu portocale si tonka. Ce e tonka?o samanta neagra cu aroma de migdale...
Pentru reteta am razuit o singura samanta. Timisorenii pot gasi asa ceva, in centru, langa localul Lucas Super Sandwich  , si pe langa asa ceva, pot mirosi, gusta tot felul de mirodenii . Domnul de la vanzare, careia ii apartine si localul, este atat de amabil, incat iti povesteste absolut orice te intereseaza despre condimente. I love localul ala:)

Ingrediente :

- 2 oua
- 150 gr zahar
- 150 gr unt topit
- coaja razuita de la o portocala
- 5 linguri zeama de portocala
- 5 linguri lapte
- tonka razuita ( o samanta)
- 250 gr faina
- 1 lingurita praf de copt
- jumatate lingurita bicarbonat
- estenta de portocale

Ouale se bat intr-un castron, se adauga zaharul si untul topit. Dupa ce sa topit zaharul, adaugam zeama de portocala, laptele, coaja razuita de portocale, tonka razuita, praful de copt, bicarbonatul, esenta. Se amesteca bine, iar la final se incorporeaza faina.

Compozitia obtinuta, se pune in formele de copt. Eu am copt in 2 forme diferita, forma de iepuras si forma normala de muffins. Formele de iepuras, le-am uns cu unt inainte de a pune compozitia.
Se coc timp de 25 - 30 de minute.

Si pentru ca ne apropiem de Sfintele Sarbatori Pascale, am pictat pe fondant, decupat in forma de ou.

Sper sa va placa....mie mi-a placut:)....Revin cu idei, curand;)

Enjoy!

8 comentarii:

Timea spunea...

sunt superbe draga mea!!!! si cu siguranta sunt super gustoase. pup

Anonim spunea...

buna ffffffff briose te rog poti sami spui cit costa semintele tonka vreu sa cumpar si eu cind am drum la timisoara cind faceam radioterapia la timisoara atunci umblam des sa ai sarbatori fericite

Dia spunea...

Multumesc, draga Timea!te pup si eu

@ Anonim, pe 5 gr am dat 3 lei, si au fost vreo 5 buc. Sarbatori fericite si tie:)

sara & Miki spunea...

Dia arata minunat... atata culoare. te rog daca poti sa-mi spui unde ai comandat culorile Wilton. Pe site sau se gasesc undeva de cumparat. Pup!

Dia spunea...

Multumesc dragilor, le-am comandat de aici, http://lumeabasmelor.ro/, le-au livrat foarte repede, in 2 zile le-am avut acasa:). Va pup si eu

Dia spunea...

http://lumeabasmelor.ro/browse/51/colorant-wilton

sara & Miki spunea...

Multumesc de link, o sa fac si eu comanda. Pup!

Dia spunea...

cu drag si altadata:):*