joi, 10 mai 2012

Simfonia verii

As fi in stare sa maninc capsuni pana mi s-ar opri respiratia:))). Atat de buna e rulada asta, ca mi-am permis sa o numesc asa....Simfonia verii, am s-o repet la nesfarsit, si cine stie.....am s-o fac sub alta forma:)

Ingrediente blat:
- 3 oua
- 2 linguri ulei
- 3 linguri zahar
- 1 plic zahar vanilat
- 2 linguri de cocos rosu
- 1 lingurita praf de copt
- 3 linguri faina

Ingrediente crema:
- 100 gr frisca batuta
- 100 gr ciocolata alba topita
- 150 gr capsuni

Preparare:
Ouale se separa, albusurile se bat spuma, si se adauga treptat cate o lingura de zahar. Galbenusurile se amesteca cu uleiul, apoi se adauga peste albusurile batute spuma. Se adauga  praful de copt, esenta,  apoi se incorporeaza usor cocosul si faina.

Compozitia obtinuta se toarna intr-o tava unsa cu unt si tapetata cu hartie pentru copt, tava mea are 32/23 cm.
Se da la cuptor, incins in prealabil, pt cca 15-20 min. Dupa ce sa copt, se scoate, se lasa sa se raceasca putin, se dezlipeste usor de hartia de copt, se intoarce invers pe hartie si se ruleaza in hartie. Se lasa sa se raceasca, apoi se deruleaza.

Intre timp se prepara crema. Ciocolata am topit-o la microunde intr-un bol de sticla. Dupa ce sa racit, am turnat-o peste frisca batuta si am mai mixat putin. Crema obtinuta, se intinde peste blatul racit, se presara capsuni taiate marunt si se ruleaza la loc.
Eu am decorat cu putina crema si capsuni. Se da la rece pentru cateva ore sau toata noaptea.....daca aveti rabdare:D
O nebunie, o simfonie pentru papilele gustative!

Niciun comentariu: