joi, 3 mai 2012

Supa de tortellini

Ingrediente:
- 2 linguri ulei de masline
- 1 morcov maricel, tocat
- 2 fire ceapa verde tocata
- 1 ceapa tocata
-  1 litru supa de pui sau apa
- 400 gr rosii din bulion, maruntite
- 200 gr mazare congelata si o mana de fasole verde congelata
- 250 gr de paste (eu am folosit tortellini cu ciuperci)
- 4 cuburi de spanac congelat
- parmezan razuit, pentru servit
- 2 lingurite de busuioc
- sare si piper dupa gust

Preparare:
Se incalzeste uleiul intr-o tigaie. Se prajesc morcovii si ceapa timp de cateva minute pana se inmoaie. Se adauga supa de pui sau apa, si se lasa sa fiarba pana se inmoaie legumele. Se adauga pastele (eu le-am pus deja fierte). Se adauga spanacul, se condimenteaza cu sare si piper, si se mai lasa la fiert cateva clocote.
Se serveste cu parmezan ras si paine prajita.

Pofta mare!

nota:  reteta inspirata din revista goodfood

2 comentarii:

Anonim spunea...

Foarte interesanta supica ta, n-am incercat niciodata cu tortellini :)
Pupici

Dia spunea...

Incearc-o, sigur o sa iti placa!:)pup