sâmbătă, 16 iunie 2012

Macrou la gratar si salata de mar cu rodie, piersici si merisoare

Azi, pofta de peste......mai ales ca de cateva zile trag cu ochiul la retetele din  Cartea Regala de Bucate, unde am vazut un minunat somon la cuptor cu sos de mango si rodii. Ehh, eu nu am avut nici mango si nici somon. Doar macrou, ceva boabe de rodii si merisoare prin congelator.....si cam atat, restul.....e improvizatie.

Ingrediente:
- 2 bucati de macrou congelat
- condimente pentru peste (plic Galeo)
- sare si piper
- un mar curatat de coaja, cotor si taiat cubulete
- 2 linguri bune cu seminte de rodii
- 2 linguri merisor ( am avut congelat)
- 1 piersica curatata de coaja si taiata bucati mici
- 1 lingura zeama de lamaie
- ulei de masline
- 1 fir de ceapa verde (numai frunza)
- felii de lamaie pt decor
- 2 linguri zeama de lamaie
Preparare:
Pestele l-am decongelat, curatat de intestine, spalat si apoi taiat file. L-am condimentat, stropit cu zeama de lamaie si ulei si l-am tinut la frigider timp de 30 min.
Intre timp m-am ocupat de salata.
Marul curatat si taiat cubulete, rodia, merisoarele si bucatile de piersica le-am amestecat intr-un bol peste care am adaugat firul de ceapa tocat marunt.
Dupa ce am scos pestele din frigider, l-am pus pe gratarul incins pana sa rumenit. Salata de fructe se pune peste macrou, dar daca nu va incanta, serviti cu o traditionala salata verde cu rosii si castraveti.
Mi-a placut foarte mult, merita incercat:)

Enjoy!

Niciun comentariu: