miercuri, 19 septembrie 2012

Lemon curd

De foarte multa vreme imi doream sa incerc crema asta. Iata ca azi ia venit randul! Este foarte usor de facut, desi se face pe baie de aburi, nu-i nimic de speriat.

Ingrediente:
- 3 lamai
- 3 oua
- 170 gr zahar
- 50 gr unt
Preparare:
- Lamaile le spalati, apoi razuiti coaja galbena (sa nu razuiti si pe cea alba, ca altfel crema va deveni amara).
- Dupa ce le-ati razuit, le taiati si stoarceti sucul.
- Eu am obtinut 100 gr suc de lamaie din trei lamai potrivite.
- Amestecati toate ingredientele intr-o cratita mica (eu am folosit una cu pereti dublii), si o asezati deasupra altei oale, pe care a-ti pus-o pe foc cu putina apa in ea. Mestecati continuu in crema pana devine gelatinoasa, cam 10 min. Daca nu e o crema omogena, puneti mixa putin compozitia.
- O lasati sa se raceasca la temperatura camerei, cratita fiind acoperita cu o folie de plastic.
Cam atat, nimic complicat.


Din ea, am facut azi o tarta, dar povestea.....poate maine!

Enjoy!:)

Niciun comentariu: