luni, 3 septembrie 2012

Pui cu ciuperci si cascaval

Ingrediente:
- 2 pulpe pui
- 500 gr ciuperci
- 1 ceapa mica
- 2 catei usturoi
- 150 gr lapte
- 150 gr cascaval razuit.
- sare, piper dupa gust
- 1 varf de lingurita busuioc
- 1 varf de lingurita de rozmarin macinat

Preparare:
Mai intai ne ocupam de pui. Pulpele se spala, se condimenteaza dupa gust, si se prajesc in ulei.
Ciupercile le taiem felii, ceapa si usturoiul se toaca marunt.
In tigaia in care am prajit carnea, (mai scurgeti uleiul din tigaie, sa ramana cam o lingura), punem ceapa la calit, iar cand devine traslucida punem usturoiul. Mai lasam 1 min, apoi se adauga ciupercile. Se aseaza un capac pe tigaie, si le lasam sa fiarba in sucul propriu pana scad. Se ia capacul, si se lasa sa se prajeasca putin. Se adauga laptele si celelalte condimente. Se da in fiert, se adauga 100 gr cascaval, daca doriti compozitia mai groasa, dizolvati in putin lapte rece 1 lingura rasa de faina si apoi puneti pe foc peste ciuperci.
Compozitia obtinuta am pus-o intr-o tava de ceramica(rezistenta la temp. mari), am asezat pulpele de pui deasupra si am presarat pe ele cascaval, apoi am dat la cuptor pana sa topit cascavalul.
Pofta Buna!

4 comentarii:

catkitchen spunea...

Ador ciupercile in orice combinatie !!!! Cred ca a fost un deliciu !! ;)

Dia spunea...

Si mie imi plac ff mult, prajite, fripte....in diferite preparate. A fost delicios, multumesc!:)

Anonim spunea...

La fel ca si voua si mie imi plac ciupercile mai ales cu carne de pui :) Delicios preparat!
Pupici

Dia spunea...

Multumesc draga mea!pup tare:*