sâmbătă, 2 februarie 2013

Hummus

Azi m-am trezit cu pana de idei. Sau o fi din cauza unui "pui de raceala" care imi da tarcoale. Nu as fi mancat aproape nimic, in afara de o cana cu ceai fierbinte. Ca sa ma inviorez, nu am facut decat sa stau cat e ziua de lunga prin magazine. Asa mi s-au lipit de mana cateva cutii de naut. 

Hummusul se regăseşte în toate ţările din vechea Sirie Otomană, inclusiv Israelul, iar una dintre cele mai rafinate versiuni ale sale este cea libaneza.

Se prepara foarte repede, si e minunat ca aperitiv pe o masa festiva.

Ingrediente :
- 1 cutie de naut
- zeama de lamaie
- 2 catei usturoi ( optional)
- 2,3 linguri ulei de masline
- sare si piper dupa gust
- boia de ardei dulce 

Nautul se pune in blender si se mixeaza impreuna cu usturoiul, uleiul de masline. Se adauga zeama de lamaie dupa gust, la fel sare si piper. Se serveste pe feliute de paine prajita pe care se presara boia de ardei dulce.
Eu am servit cu bucati de rosii.
Sa aveti pofta!:)

Niciun comentariu: