duminică, 8 decembrie 2013

Penne cu branza si gremolata

Aseara am poftit la ceva ce mama ne facea in copilarie....paste la cuptor, cu branza. In reteta aceasta am folosit 3 feluri de branza, plus o nota de.....eleganta, as spune.

Ingrediente:
- penne ( eu am fiert 200 gr)
- cascaval cheddar
- branza de capra
- cascaval rucar.....toate razuite
- un ou
- cca 300 ml lapte
- un praf nucsoara
- sare dupa gust.

Gremolata:
- 1 felie de paine maruntita cu blenderul, apoi amestecata cu o mana de patrunjel verde, coaja razuita de lamaie, un strop de ulei, si o lingura de cascaval cheddar. Se pune si usturoi, dar eu am renuntat la el.
Puneti pastele la fiert. Separat am incalzit laptele, si am adaugat branza, in cantitatea dorita, sare si nucsoara, am amestecat pana sa inmuiat branza si cascavalul, am turnat compozitia peste pastele fierte si scurse, am adaugat oul....amestecand bine, apoi am turnat compozitia in tava de yena unsa cu unt.
Deasupra am pus gremolata.
Se da la cuptor, incins in prealabil, pana cand gremolata devine usor aurie.
Un fel de mancare satios si gustos! 

Enjoy! :)

Niciun comentariu: