miercuri, 12 februarie 2014

Biscuiti cu cacao

Back to the world!!! Mi-ati dus lipsa? :) Sper ca da...ca nu.....hai ca ma alint prea mult! :)) Va aduc impreuna cu revenirea mea, niste biscuiti super deliciosi, gustosi, pufosi......nici nu am cuvinte sa-i descriu.....dar va spun cu mana pe inima, sunt suuuuper!!!

Ingrediente:
- 150 gr unt moale
- 1 lingura ulei
- 200 gr zahar pudra
- 2 oua
- 3 linguri amidon de porumb
- 3 linguri cacao
- 2 plicuri zahar vanilat
- esenta portocale
- 300 - 350 gr faina
Intr-un castron , se toarna faina( la inceput 300 gr), apoi toate celelalte ingrediente si se amesteca pana se obtine un aluat moale si usor lipicios. Daca este nevoie, mai adaugati treptat faina....nu trebuie sa fie tare.
Pe masa de lucru, tapetata cu faina, se intinde aluatul obtinut si se decupeaza in forma dorita.
Se aseaza in tava, in care am asezat hartie de copt, si se dau la cuptor, incins in prealabil, cca 15 min. 

Atentie! in functie de cuptor( al meu e mai puturos de felul lui), se coc foarte repede.
Enjoy! :)

sursa : http://bakingamoment.com/simply-perfect-chocolate-sugar-cookies/ 

Niciun comentariu: