duminică, 12 septembrie 2010

muffins cu ciocolata, piersici si sos de ciocolata


Reteta este imprumutata de la Bucataru Maniacu:)....el a facut-o sub forma de tort, numai ca eu am vrut altceva, ca muffins sau briose, si i-am adaugat si cateva bucatele de piersici.
Ingrediente : 250 gr faina, 200 gr zahar(el a folosit 370 gr, dar mie mi sa parut extrem de dulce, sper sa nu se supere pe mine:P), 1 plic praf de copt(cosmin), 3 oua, 250 ml lapte, 6 linguri ulei(el a pus 250 ml), 1 budinca de ciocolata, 50 gr cacao, putina zeama de lamaie sau otet pt stins praful de copt.
In plus am taiat 2 piersici in bucatele mici.
Toate ingredientele de mai sus, se amesteca foarte bine cu o lingura sau cu mixerul. Separat, ungem formele de muffins cu unt sau o forma rotunda de tort cu peretii detasabili, si le umplem cu compozitia obtinuta, si dam la cuptor cam 20-30 min, in functie de cuptorul fiecaruia. Ne dam seama ca-s gata, incercand cu un betisor, daca este uscat....le scoatem din cuptor.
Sosul de ciocolata : - 150 ml lapte
- 100 gr ciocolata amaruie
- 1 lingura cacao
- zahar dupa gust
- pt decor, dupa imaginatie.......migdale, bilute colorate
Punem pe foc ingredientele de mai sus, pana se incalzeste laptele, iar cand da in fiert, am stins focul si am amestecat pana ce sa topit ciocolata si zaharul. Cand sa racit putin, am turnat peste muffins si am decorat cu bilute colorate.
Enjoy!
ps: data viitoare voi pune ceva mai multe piersici, pentru ca nu sau simtit destul in aluat:)

Niciun comentariu: