luni, 18 octombrie 2010

Clatite banatene

Desi e renumita reteta asta, m-am gandit s-o scriu si eu, mai ales ca am preparat-o in noua mea tava termorezistenta (34-20 cm). Am folosit 500 gr branza dulce, o mana de stafide, 3 linguri zahar tos, vanilie bourbon, 5 oua, 150 gr lapte, 30 gr unt, 150 gr zahar .
Am preparat mai intai clatitele. Branza dulce am amestecat-o cu zaharul tos, vanilia,stafidele si un ou. Tava am tapetat-o cu unt(am uns-o), clatitele (am avut 10 buc de clatite) le-am umplut cu amestecul de branza si le-am asezat in tava.
Cele 4 oua le-am separat. Galbenusul l-am amestecat cu 50 gr zahar, am adaugat lapte si l-am pus pt 2 minute pe foc pana cand a dat semne ca se ingroasa. Am turnat compozitia peste clatite si am dat la cuptor pt 10 min. Separat am batut albusurile fffff bine cu restul de zahar , apoi dupa cele 10 min, am turnat albusul peste galbenus, l-am dat iar la cuptor pana se rumenit usor. O nebunieee!!!!!!!

Niciun comentariu: