joi, 28 octombrie 2010

placinta cu dovleac


Multumesc Easy Peasy pentru reteta de "cea mai buna placinta cu mere ever" a spus ea. Eu am facut-o cu dovleac:D. Daca o mai aveam pe mama, cu siguranta aveam si eu cel mai bun aluat de placinta:). Dar si reteta mamei Anei mi-a satisfacut toate papilele gustative:))).Deci, pentru aluat aveti nevoie de 21 linguri zahar( eu am pus 12, ar rade Ana acum:))), 21 linguri de ulei, 21 linguri de apa minerala, 2 oua batute, 1 lingurita praf de copt stins in zeama de lamaie, si faina cat cuprinde. Exact ca in reteta Anei:).
Pentru umplutura.....dilema aici, am cumparat un dovleac de 2 kg, l-am taiat in jumatate ......nu stiu cat ar fi avut jumatate din el razuit:P.
Am framantat aluatul , l-am impartit in 2, am intins 2 foi. Intr-o tava tapetata cu unt , am intins prima foaie, apoi razatura de dovleac peste care am aruncat vreo 2 maini de zahar si ceva scortisoara, am pus a doua foaie si gata. La cuptor cu el;)
Dezmat, ce mai .....deliciosa placinta!!!:)))

Niciun comentariu: