miercuri, 27 octombrie 2010

Piept de pui la cuptor....cu garnitura de fasole verde cu nuci si usturoi

Ingrediente pt 2 pers: - 400 gr fasole verde
- 2 buc piept de pui
- pasta de bulion( 3, 4 linguri)
- un ardei galben
- 1 ceapa
- 1 morcov
- 5 catei de usturoi
- 5 nuci
- marar, sare, piper dupa gust
Pieptul de pui l-am spalat, l-am asezat in tava, stropit cu ulei si condimente dupa gust si l-am bagat in cuptorul incins, cca 30-40 min ( in functie de cuptorul fiecaruia).
Fasolea verde o am de la soacra mea, gata maruntita si aproape fiarta:D. Am taiat ceapa julien, ardeiul si morcovul la fel, si le-am aruncat in oala cu 3-4 linguri de ulei ca sa le calesc.Dupa ce s-au calit usor, am pus fasolea, am adaugat apa cat sa o acopere si am lasat sa dea in fiert.Am adaugat apoi pasta de bulion si nucile ( maruntite, dar nu foarte tare). Dupa 2, 3 clocote, am adugat sare si piper dupa gust. Aaaa...era sa uit, am pus si 2 linguri de faina sa se ingroase putin. La final am pus si usturoiul si mararul. Am oprit focul, am pus capacul pe oala cam 20 min, sa se combine aromele bine intre ele;).....nu de alta, dar se cere usturoi cu nuci, usturoi sa alungam raceala asta care ne tot da tarcoale, si nuci....pt a savura toamna in toata splendoarea ei...:)

Pofta buna si curaj la usturoi cu nuci!!!!!!!

Niciun comentariu: