sâmbătă, 13 noiembrie 2010

Souffle de ciocolata cu portocale


Ingrediente pentru 6 cupe : - 4 albusuri, 2 galbenusuri, 60 gr zahar, coaja de portocala ( am razuit o jumatate de portocala),100 gr ciocolata amaruie sau dupa preferinte,  unt pt uns formele.

Cupele se ung cu unt, se da drumul la cuptor , albusurile se bat spuma cu zaharul, pe baie de aburi se topeste ciocolata, galbenusurile se amesteca separat apoi se incorporeaza cu albusurile batute spuma ( de la aceasta faza nu se mai foloseste telul sau mixerul), incet cu o lingura amestecam si ciocolata topita.
Punem in formele unse, si dam la cuptor intr-o tava cu apa, pana la jumatatea formelor.

Separat eu am caramelizat felii de portocale ( 2 linguri de zahar brun si 3,4 linguri zeama de portocala). Se pune pe foc si se fierbe pana la inmuierea cojii de portocala iar zeama devine lipicioasa. La final am pudrat suouffle-ul cu cacao.

Enjoy!:)
                                         

6 comentarii:

Sarea in bucate spunea...

suna tare bine...nu stoi de ce mi-e frica sa fac souffle-uri...sti faza ca ies super fain si apoi se lasa compozitia....asa cred ca o sa-mi aisa mie:)))trebuie sa incerc intr-o zi!

Andreea spunea...

Tare bine arata! Am inghitit in sec privind poza asta! Permite-mi sa te adaug in lista mea de bloguri, caci tare imi place ceea ce vad pe aici.Te invit si pe la mine daca iti face placere. O zi buna iti doresc!

Dia spunea...

Multumesc Andreea, daca erai prin apropiere, te invitam la o portie:).
Sigur ca imi face placere sa ma adaugi in lista ta, chiar si eu am sa fac asta:).
O zi frumoasa si tie!:)

Liana10 spunea...

Dya, eu sunt prin apropiere. Mai ai? ;-))

Dia spunea...

:)))s-au gatat cat am clipit, dar nu-i timpul pierdut, mai fac;)

Dia spunea...

@Just me....secretul e sa nu deschizi deloc cuptorul timp de 25 min, se lasa putin, dar nu foarte mult....iar daca s-au lasat, pune un motz de frisca deasupra si te-ai scos;)