marți, 18 ianuarie 2011

Tarta Tatin

...mi sa facut pofta de caramel....muuult caramel, asa ca am trecut la actiune cu o tarta renumita, la care am mai adaugat si eu cate ceva.....Am folosit la o tava de 20 diam., 5 mere curatate de coaja si taiate felii, 2 banane taiate in rondele, 50 gr nuca macinata, un praf scortisoara, 150 gr zahar ( eu am pus si zahar brun), 50 gr unt, aluat foi-etaj din care am decupat o parte rotunda de dimensiunea tavii.
Am topit zaharul in tava in care am copt totul, apoi cand a devenit usor maroniu am adaugat untul, dupa ce sa topit untul am pus nuca, si fructele taiate, le-am amestecat usor, am luat tava de pe foc si deasupra am pus o foaie de aluat congelat (foi-etaj). Inainte de a baga tava in cuptor,am crestat usor aluatul.
Cand sa rumenit aluatul, se scoate din cupor si se lasa putin la racit, apoi se rastoarna pe o farfurie, merele sa fie deasupra si aluatul sub.
Am decorat cu fulgi de migdale si am servit cu inghetata de vanilie.

o nebunieeee, "sora" mea Laura a mancat 2 portii o data:))
Enjoy!

Niciun comentariu: