joi, 19 mai 2011

Conopida la cuptor cu pui

Ingrediente pt 2 persoane : 2 pulpe de pui taiate in doua + 2 aripioare, o conopida mica, ulei sau unt pentru prajit puiul, 2 linguri de faina,250 gr lapte ( eu am pus si lapte de cocos), 50 gr cascaval razuit, sare si piper, verdeata.

Preparare: Conopida se spala si se desface in buchetele, apoi se pune la fiert cu putina sare.
Pulpele si aripioarele se spala, se condimenteaza si se prajesc in ulei incins pana se rumenesc. Dupa ce s-au prajit, daca e mult ulei in tigaie, se mai scoate din el, apoi se adauga cele 2 linguri de faina, se amesteca rapid pana la omogenizare, se toarna putina zeama din apa in care a fiert conopida, se toarna laptele si se lasa sa fiarba pana se ingroasa, se condimenteaza dupa gust.

Intr-o tava de yena, am asezat buchetelele fierte de conopida, printre ele am asezat bucatile de pui prajite si deasupra am turnat sosul de lapte. Am presarat cascavalul ras, si am dat la cuptor pana sa rumenit si topit cascavalul.
La final am decorat cu marar tocat.

Nu-s eu amatoare de conopida, dar ce am facut azi...chiar mi-a placut si satisfacut papilele gustative;)

Sa aveti pofta!:)

Niciun comentariu: