miercuri, 18 mai 2011

Szeget

Saptamana trecuta, sambata...mai exact in 14 mai 2011, am facut o plimbare pana la vecini....in Ungaria, Szeget.....frumos oras, curat...cladiri frumoase.....
Cladirea din imagine m-a fascinat extrem de mult.....
In plimbarea noastra, ne-am oprit la Cora.....si inainte de un scurt shopping, foameee mare....direct la mancare chinezeasca m-am repezit:)). Am savurat minunatii taitei de orez prajiti cu pui dulce-acrisor...

....si rulourile de primavara.....mult iubite de mine:D
.....in Cora, mi-a sarit in ochi minunata vitrina cu prajituri, nu de alta...dar trebuia sa ne si indulcim...Deci, am ales o felie cu sarlota de fructe.....
...si prajituri frumos colorate si glazurate.....care la final, nu au fost tocmai pe gustul meu...
Era o chestie cu blat insiropat, ceva gem si o crema acrisoara.....Ce mi-a placut?!a fost un cosulet de napolitana, glazurat cu  ciocolata si interior de o crema fina, cu fructe...
Concluzia.....tot mai bune-s prajiturile facute in casa!;)
...si gata, inapoi spre casa....:)

Niciun comentariu: