miercuri, 4 mai 2011

Pancakes cu ciocolata si portocale

....sau clatite americane, mai pe limba noastra;).....ma gandesc la ele de cateva zile, de dimineata le-am facut...si abia spre seara am reusit sa maninc.....imi adusesem aminte ca am ceva treaba in oras...si dusa am fost.
Pentru aluatul de clatite am folosit : - 3 oua, 2 linguri zahar pudra, esenta de vanilie, jumatate de lingurita praf de copt, un varf de lingurita bicarbonat stins cu zeama de lamaie, cam 200 gr lapte, si faina......aici nu stiu sa aproximez, ca la aluatul de clatite nu am masurat niciodata cantitatile....., sa fie un aluat moale, care curge, si o lingura de ulei.

Ouale se bat, se adauga faina, praful de copt, bicarbonatul stins ....se amesteca bine, se pun si restul de ingrediente......Se incinge o tigaie, si in tigaie mai puneti un strop de ulei....apoi cu ajutorul polonicului, turnati din compozitie in centrul tigaii cat sa se formeze un cerc. Se lasa pe o parte pana se rumeneste usor apoi se intorc.
....pff, greu cu explicatul clatitelor....sincer, nu stiu cat sa inteles din explicatia mea....dar din greseli se invata, tot asa si eu:P....
Pentru umplutura am folosit dulceata de portocale si ciocolata finetti. Puteti pune orice fel de dulceata doriti.....
Pofta buna!:)

Niciun comentariu: