marți, 17 mai 2011

Tort Tiramisu

....ma gandesc la el de o saptamana, si pe deasupra stateam si cu ochii in frigider pe termenul de garantie de pe cutia de mascarpone.....si cum am vazut ca se apropie ziua cu pricina, am executat-o:P.

Cum am facut?!..cred ca toata lumea stie sa faca un tort sau o prajitura de genul asta:)......Mai intai, am preparat cafea, cam 250 ml.....asa cum va place, separat am spart 4 oua, am oprit galbenusurile (le-am pus alt gand rau albusurilor:D).....galbenusurile le-am amestecat cu 6 linguri de zahar, 50 ml vin dulce, si o cutie de mascarpone (250 gr). Le-am mixat pana au devenit ca o crema.
Separat, am batut bine 250 gr frisca lichida, apoi am adaugat crema de galbenusuri si am mai mixat pana la omogenizare.
Piscoturile le-am inmuiat in cafea, si le-am asezat in interiorul unei forme de tort(detasabila).....deci, am pus un strat de piscoturi inmuiate, crema, am pudrat cu cacao....piscoturi si crema......si iar cacao.

Piscoturile rotunde le-am achizitionat din Cora, Szeget- Ungaria:), la noi nu am vazut asa ceva.
E fff usor de facut, eu l-am executat in mai putin de o ora.....
....sper sa va placa!:)....aa, sa nu uit, daca aveti prin casa ceva lichior de tiramisu....o sa iasa si mai si;)

Enjoy!:)

Niciun comentariu: