joi, 21 iulie 2011

KFC....home made

so.....ne place sa mancam, unora....la KFC, nu spun ca nu e buna mancarea de acolo, numai ca eu nu-s fan....desi in week m-am trezit la o masa din centrul orasului in centrul KFC-ului......si cu o savuroasa lipie in fatza, cam scumpa...ce-i drept.....dar buna......se simteau toate cele proaspete, si asta mi-a dat satisfactie......daaar.....mi-am zis eu, trebuie sa fac asa ceva la mine acasa...asa cum ma duce pe mine capul;)
Am folosit : felii de pipet de pui, un ou batut, fulgi de porumb zdrobiti (nu foarte tare), rosie feliata, castravete feliat, salata verde, un iaurt, o lingura de miere, o lingura de mustar, praf de curry, sare si piper, faina, ulei pentru prajit.
....era sa uit, si lipii mexicane, Tortillas...cumparate din Mall Aushan.

Fasiile de piept de pui, le-am marinat in iaurtul amestecat cu miere, mustar, curry, sare si piper cam 1 ora. In marinata, puteti pune si praf de chilli daca doriti mai picant. Din marinata aceasta, puteti opri 2-3 linguri pentru a stropi carnea asezata pe lipie). Fulgii de porumb i-am zdrobit cu ajutorul unui borcan, pe o alta farfurie am pragatit faina....(totul e in functie de cata cantitate doriti sa preparati). Oul l-am batut bine.
Apoi.....am pus uleiul la incins, am trecut fiecare fasie de carne prin faina, ou si fulgi de porumb, si am pus la prajit pana sa rumenit.

Pe fiecare tortillas, am asezat o frunza de salata verde spalata si stearsa de apa, o fasie de carne, felii de castravete, felii de rosie si marinata de iaurt. Puteti pune si cartofi..sau ce va mai trece prin cap.
cam atat...nimic spectaculos...doar gustul;)....sa aveti pofta!:)

2 comentarii:

Nicol spunea...

O idee foarte buna!

Dia spunea...

Multumesc Nicol.....deja l-am savurat azi:)