miercuri, 20 iulie 2011

Rulada cu mure

....pentru ca m-am intalnit cu murele la piata.....m-am gandit la rulada asta minunata. Pentru blat, reteta o gasiti http://dyacuisine.blogspot.com/2011/02/rulada-de-ciocolata-cu-crema-tiramisu.html, iar cacaoa am inlocuit-o cu un plic de ciocolata calda cu scortisoara.

Pentru crema am folosit : 250 gr branza dulce, 100 gr ciocolata alba, 130 gr frisca lichida, si cam 150 gr mure (cat sa acopere suprafata de crema de branza intinsa peste blat.

Frisca se incalzeste, si se topeste ciocolata in ea, apoi se amesteca bine cu branza. Da, nu am mai pus zahar....nu am considerat ca e nevoie:).

Dupa ce am preparat blatul, si sa racit putin , il derulam....si intindem crema de branza, presaram pe toata suprafata murele proaspete si apoi rulam din nou. Dam la frigider pentru cateva ore, sau chiar peste noapte, presaram rulada cu cacao si zahar pudra....


apoi Enjoy!:)


ps : am servit feliuta de dimineata, alaturi de un milkshake cu mure;), delicios si racoros....

Niciun comentariu: