miercuri, 14 septembrie 2011

Pui parfumat cu lamaie si scaldat in lapte

Ingrediente pentru 2 persoane:

- 300 - 400 gr piept de pui taiat cubulete
- unt (un cubulet)
- 1 lamaie
- 250 gr lapte (o cana)
- 1 lingura faina
- nucsoara
- o lingurita menta uscata
- o lingura de ulei de masline
- sare si piper


Puiul taiat cubulete, il rumenim intr-o cratita in care am topit mai intai untul. Sarati si piperati carnea, apoi aromatizati-o cu un varf de cutit de praf de nucsoara. Sucul de la lamaie, il amestecam cu faina si laptele, apoi turnam in cratita compozitia obtinuta.
Amestecam in continuu si lasam sa fiarba la foc mic pana compozitia se ingroasa. Inainte de a stinge focul, presaram deasupra putina coaja de lamaie si menta proaspata ( eu am pus uscata).

Am servit alaturi de cartofi copti si salata de mere cu morcovi. Am folosit 2 mere si un morcov. Merele si morcovul le-am razuit si le-am stropit cu zeama de lamaie
...restul e istorie.....am mancat pana la ultima bucatica;)

Pofta mare!

Niciun comentariu: