luni, 12 septembrie 2011

Tarta cu prune

....cu prune din copacul vecinului:).....pe care le-am primit, sau la ce v-ati gandit?!:)).....si dupa serii lungi de infulecat in starea lor naturala.....cateva dadeau semne de oboseala, si le-am executat in alt mod, la foc automat.....Da, chiar asa......in 5 minute le-am pus in tava.....si alte cateva minutele la copt.

Pentru tava de mai jos, sa zic ca am folosit 300-400 gr prune spalate, curatate de samburi, taiate felii, tava am tapetat-o bine cu unt moale, am presarat zahar brun, apoi le-am asezat pe dansele....prunele feliate
Aluatul de deasupra ......jumatate de pachet de unt moale, amestecat cu 125 gr zahar, 2 oua batute, 125 gr faina si un praf de copt. Compozitia rezultata o punem peste prune si dam la cuptor.....pana se rumeneste deasupra.
O minune de desert......servit cu inghetata de vanilie;)

Enjoy!

Niciun comentariu: