sâmbătă, 10 septembrie 2011

Scones cu stafide

reteta preluata de la Chez Mazilique...

Ingrediente :

- 275 gr faina
- 3 lingurite praf de copt(eu am pus 2)
- 65 gr unt moale
- 50 gr stafide (eu am pus vreo 70 gr).....pt ca imi plac mult stafidele:)
- 40 gr zahar
- 1 ou
- 150 ml smantana dulce ( am pus frisca lichida)
- scortisoara, un praf...am pus eu

Preparare :

Am mixat faina cu untul moale, praful de copt si scortisoara. Am adaugat oul, in frisca am dizolvat zaharul si am adaugat compozitia in faina, iar la final am pus stafidele. Se formeaza un aluat moale, iar pe masa de lucru pudrata cu faina, se intinde cu ajutorul sucitorului, o foaie groasa, cam 2-3 cm, si cu ajutorul unui pahar, se decupeaza forme rotunde.
Le asezam intr-o tava cu hartie de copt, si le dam la cuptor pt cca 15 min(spune Mazi), dupa cuptorul meu......cam 30 min:).
Le scoatem cand sunt umflate si rumene.

Le servim calde, cu dulceata sau finetti.....cu ceai sau lapte:)

Enjoy!:)

Niciun comentariu: