sâmbătă, 31 decembrie 2011

Ganduri pentru 2012

Acum cand ne mai despart doar cateva ceasuri de Noul An, ca si altii, mi-am facut bilantul anului care pleaca. A fost un an cu bune si cu rele, dar am reusit sa inving atunci cand raul ma lovit.

 Iar pentru nou an, imi doresc sa iert si sa iubesc mai mult. Imi doresc sa am mai multa incredere in mine. Imi doresc sa revad persoane dragi din copilarie, si sa pot face ceva sa imi fie ele mai aproape.
Imi doresc ca cei certati sa se impace, si sa fiu iertata atunci cand fac greseli. Ma rog Celui de Sus, sa mai faca minuni in viata mea, asa cum a facut la inceputul lunii Decembrie 2011, si sa nu ma uite, chiar daca imi spun mereu ca-s mica si neinsemnata. Vreau sa Cred ca El este mereu langa mine si nu ma va parasi nici o clipa.

Si ca sa nu devin prea sentimentala si sa plictisesc, va spun din dorintele cu tema culinara. Imi doresc cel mai mult sa aflu secretul fondantului, sa nu mai imi iasa asa lucios si sa iti dea senzatia ca transpira, imi doresc sa reusesc sa fac cel mai bun souflee de ciocolata, si imi doresc sa gatesc alaturi de bucatari si bloggeri renumiti. Imi doresc sa o cunosc personal pe Laura Adamache, pe Cristian Borod sau Bucataru Maniacu......pe Bianca Sima, si lista-i lunga....:)

Voua va doresc ce imi doresc si mie, impliniri si reusite pe toate planurile!
 La Multi Ani, 2012!!!

2 comentarii:

Cristina spunea...

Iti doresc un an nou fericit, cu bucurii si impliniri pe toate planurile. La multi ani!

Dia spunea...

Multumesc, la fel, draga Cristina! La multi ani!:*