miercuri, 28 decembrie 2011

Salata Beof

Toata lumea stie sa faca salata Beof, deci nu e nici un secret daca adaugam sau renuntam la un ingredient, cum ar fi mazarea:P, pentru ca in multe cazuri, eu renunt la ea.

Ingrediente : 3-4 morcovi, 2 radacini de telina, 1 kg cartofi, 250 gr mazare, carne de porc sau de pui fiarta ( de data asta am folosit carne din piept de gasca), 8 buc de castraveti acrii (sau in functie cat de mult sau mai putin doriti sa simtiti gustul lor), sare si piper dupa gust, 3-4 linguri de mustar (eu folosesc mustar dijon), maioneza.

Toate legumele se fierb, apoi dupa ce s-au fiert si racit, se toaca marunt. Se amesteca cu carnea fiarta, tocata si ea marunt, cu castravetii acrii tocati, mustarul, sare si piper dupa gust, iar la final maioneza, in cantitatea dorita.
Ma gandeam sa incerc varianta cu iaurt gras, in loc de maioneza, daca a-ti incercat, sa imi spuneti si mie cum a fost si daca va placut:)

Modalitatea de decorare e variata, de data asta am ales sa folosesc un inel de inox, cu ajutorul caruia am format turnuletele, si le-am decorat cu maioneza, galbenus si albus de ou fiert, presarat pe turnulete.
Deasupra am pus cate o fasie de ardei copt.

Enjoy!:)

2 comentarii:

Cris spunea...

Wow, ce prezentare de zile mari! Cum ne-ai obisnuit, draga mea! :* Un An Nou plin de fericire iti doresc!

Dia spunea...

Multumesc, Cris!:) Un An Nou plin de bucurii si impliniri iti doresc!te pup si te imbratisez cu drag>:D<:*