miercuri, 11 ianuarie 2012

Salata cu pui picant

De astazi ma mandresc cu hainuta noua pentru blog. E un cadou facut de la my best friend in ale bucataritului, Bucatar Maniac. Ii multumesc foarte mult si pe aceasta cale, si promit ca va avea multe retete si de la prietena, de aici din Timisoara:)



Ca sa nu ma intind cu vorba, sa va povestesc ce am mai mancat azi. Avand un pui in frigider ce astepta sa fie portionat, mi sa facut pofta de ceva picanterie....zis si facut.


Din tot puiul, am ales doar pieptul, pe care l-em taiat in felii mici. Separat, am facut o marinata din : 2 linguri ulei de masline, 2 lingurite de boia dulce, 2 catei de usturoi razuiti, zeama de la o jumatate de lamaie, 1 praf de sofran, 1 varf de lingurita de boia iute( puteti pune mai mult sau mai putin, in functie de cat picant doriti sa fie), 2 linguri de chimen, sare si piper dupa gust.
Puiul se lasa la marinat, cca jumatate de ora sau chiar o ora. Se da la cuptor, intr-o tava cu hartie de copt si stropita cu inca vreo 2 linguri de ulei timp de 30 min sau in functie de cuptorul fiecaruia, pana devine usor rumen. Ideal sa incercati o bucatica, daca interiorul e moale si gustos, e gata:P.


Bucatile de pui se aseaza pe salata verde, cu rosii, stropita cu putin ulei(eu am pus uleiul din tava, ramas de la pui), sare dupa gust si chiar zeama de lamaie.  

Sa aveti pofta!

2 comentarii:

Antonina spunea...

Ai pus si sofran... hmm e delicios !! Si sanatos pe deasupra! Te pup

Dia spunea...

Dap!ultima ramasita din pliculet:((, da' cumpar eu altu';). Pup