luni, 20 februarie 2012

Oua milaneze

Un mic dejun facut sambata dimineata, foarte usor de facut. In mod normal se face numai pe foc, la tigaie, dar eu in faza a2a, l-am facut la cuptor.

Ingrediente :
- 2 oua
- 3 linguri de rosii bucati din conserva
- 2 linguri parmezan razuit
- 1 lingura branza de capra razuita
- 2 linguri ulei
- sare, piper dupa gust

Rosiile se pun la calit in uleiul incins, se amesteca 2 minute, apoi se pun ouale batute peste rosii, se amesteca continuu, se adauga parmezanul si branza, sare si piper dupa gust, se se lasa pe foc...amestecand pana cand ouale sunt coapte.

Asta-i faza 1:), simpla rau de tot.

In faza 2, am amestecat rosiile pe foc cu branza si parmezan, am pus compozitia in bol termorezistent,  oul l-am spart deasupra, si am dat la cuptor pana oul sa copt.

Usor si hranitor:)

Niciun comentariu: