vineri, 6 iulie 2012

Salam de biscuiti cu crema de cocos, si fructe

Prajituri fara coacere, cam asta ne dorim zilele astea:). Si asta incerc sa fac, pe cat posibil.

Pentru rulada de biscuiti am folosit :
- 500 gr biscuiti petit

- 300 gr lapte
- 150 gr unt
- zahar dupa gust
- 2 plicuri esenta de vanilie
- 2 linguri cacao
- 4 linguri nuca de cocos

Preparare:

Biscuitii se sfarama, eu i-am dat prin blender. Laptele se incalzeste, se adauga untul si zaharul in lapte si se amesteca pana se topesc. In lapte se mai pune vanilia si cacao. Compozitia lichida se toarna peste biscuiti, se adauga nuca de cocos, vanilia si se amesteca bine pana se omogenizeaza totul. Se da la frigider pana se prepara crema.

Crema de cocos:
- 4 linguri amidon de porumb
- 200 ml lapte

- 2 plicuri zahar vanilat
- 150 g unt 
-  6 linguri de zahar zahar (sau cat vreti de dulce)
- 4 linguri  nuca cocos

Preparare:Amidonul se dizolva in laptele rece. Se pune pe foc impreuna cu zaharul si se lasa sa fiarba, amestecand continuu pana compozitia se ingroasa. Se ia de pe foc, se adauga untul, zaharul vanilat si nuca de cocos. Se amesteca bine pana se topeste untul si se lasa sa se raceasca.



Separat, eu am avut si 4 jumatati de piersica din compot, 3 rondele de ananas. Le-am taiat cubulete. Puteti pune orice fel de fructe doriti : zmeura, cirese, visine.....sa arate interiorul colorat.

Dupa ce sa racit crema de cocos, o puteti pune si la frigider pentru cateva minute, asta dupa ce nu mai este fierbinte, se scoate compozitia de biscuiti , intindeti pe masa de lucru o folie de plastic, puneti biscuitii pe ea, si cu ajutorul unui sucitor intindeti compozitia, cat pentru a forma o rulada. Crema o intindeti peste biscuiti, iar pe mijloc asezati fructele. Rulati cu grija cu ajutorul foliei, strangeti bine capetele si dati la frigider pentru cateva ore sau chiar peste noapte.
Eu pentru decor am folosit cocos si zmeura tinuta pentru cateva minute intr-un bol, peste care am presarat o lingurita de zahar atat cat sa-si lase putina zeama. Deasupra am turnat toping de zmeura .
Delicioasa!

2 comentarii:

Dia spunea...

multumesc frumos, cu mare drag:)

Buburuza Bubu spunea...

Vai mie cat de bine araaata si sigur deliciooos!