joi, 11 octombrie 2012

Rulada cu crema de castane si ciocolata

A venit toamnaaaa, acopera-mi inima cu cevaaaa.....!!!!!!!!Nuuu, nu m-am apucat de cantat, nu ma pricep la asa ceva absolut deloc, dar ma mai apuca si pe mine uneori...recunosc, cant.....da' nu in baie!:))
E frumoasa toamna, ca pot da drumul la cuptor de cate ori poftesc la ceva. De data asta am poftit aroma de castane, ca pe ele nu le maninc. Asa ca, am incropit o rulada, asa cum m-am priceput eu mai bine.
Deci.....s-o luam incetisor!

Ingrediente pentru blat:
- 4 oua

- 4 linguri zahar
- 4 linguri faina
- 2 linguri ulei
- 1 varf de lingurita praf de copt
- 1 plic zahar vanilat
- 2 lingurite esenta de rom
- 2 linguri cacao

Ouale se separa. Albusul se mixeaza spuma, apoi se adauga treptat cate o lingura de zahar. Galbenusul se amesteca cu uleiul, apoi se toarna peste albus. Se mixeaza impreuna, peste care se adauga praful de copt, esentele, cacao, se mixeaza bine impreuna iar la final se incorporeaza usor faina.
Compozitia obtinuta se toarna in tava cuptorului, unsa cu unt si tapetata cu hartie de copt. Se tine in cuptor cca 15-20 min, in functie de cuptor.
Dupa ce a-ti scos blatul din cuptor, se rastoarna pe blatul de lemn, se ia hartia de copt, apoi se ruleaza in hartie si se lasa la racit.
Ingrediente pentru crema:
- 100 gr frisca lichida
- 50 gr ciocolata alba topita
- piure de castane( am folosit marca Raureni) - cam 5 linguri
- picaturi de ciocolata
- 30 gr ciocolata amaruie pt decor + 1 lingura de frisca.

Frisca se mixeaza bine, se adauga ciocolata topita si racita, apoi se incorporeaza usor piureul de castane. Puteti pune cate linguri doriti, in functie de gust. La final se adauga picaturile de ciocolata (bobite mici de ciocolata neagra).
Dupa ce blatul sa copt si sa racit, se intinde pe el crema, apoi se ruleaza la loc. Ca decor, am topit ciocolata la microunde, apoi am omogenizat-o cu lingura de frisca, am pus compozitia intr-o punga, am rupt-o usor intr-un colt, si am decorat rulada.
Iubesc toamna....uneori!:P

Niciun comentariu: