sâmbătă, 23 februarie 2013

Un muffins urias

Azi implinesc o varsta........schimb prefixul, cu cifra 4 in fata, dar sa fiu sincera, nu ma simt de 40......inca am ramas undeva pe la 25! :)
Va ofer cu drag o felie din tortul pe care doream sa-l fac de ceva vreme.......am tot asteptat o forma specifica, comandata pe internet, dar......inca nu sa intamplat sa ajunga, asa ca, am improvizat! :)

Contine 3 creme : crema caramel cu nuci, crema de piersici cu ciocolata alba si crema de fructe de padure.
Sper sa va bucurati de el! :).....ca eu il ador, desi la ora care va scriu, nu e taiat.......isi asteapta musafirii! 

ps: revin cu felia mai tarziu!;)

9 comentarii:

Sarea in bucate spunea...

La multi ani, superb tort

Dia spunea...

Multumesc Bianca! :*

Timea spunea...

Un muffin minunat! La multi ani frumosi si sanatosi!

Dia spunea...

Multumesc mult Timea! :*

Unknown spunea...

La multi ani sanatosi si fericiti!! Tortul este minunat, colorat si extrem de frumos, iar tu chiar arati ca la 25 de ani ;)

Retete Savuroase spunea...

La multi ani! Chiar daca am ajuns cu o intarziere de cateva zile, iti doresc sa fii sanatoasa, sa te bucuri, chestia cu prefixul e lipsita de importanta. Tortul arata super.

Dia spunea...

Multumesc frumos pentru urari, sunt binevenite!!! te pup :*

Carol spunea...

La multi ani!

Dia spunea...

Multumesc Carol! :)