duminică, 9 iunie 2013

Learning by Burning - cea mai tare gratareala

Acum 2 weekenduri, mai exact pe 25 Mai 2013, am fost invitata pe mosia (vorba lui Gorgan Gabriel) lui Cristian Borod alias Bucatar Maniac unde a avut loc un mare si delicios festin, sustinut de Grill Society.
Am avut parte de o zi superba, in ciuda amenintarilor meteo, si vorba prietenilor, totul a mers struna datorita cantecelului meu :)) : "Pietricica lucitoare, da Doamne sa iasa soare!". Cu mana pe inima, va spun ca functioneaza, cel putin la mine! ;)
M-am bucurat enorm sa-mi reintalnesc prietenii, pe Cristi Borod, pe Diana Borod....Maya Borod si nu in ultimul rand pe Angela Lepadat, dar m-am bucurat ca am cunoscut oameni noi si minunati, langa care as fi petrecut zile intregi. 
Guys....imi e dor de voi! :)
Cu putina nostalgie, va las in compania fotografiilor, care pot graii mai mult decat mine despre ospatul cu pricina.

Pentru inceput sa servit un aperitiv cu branza de capra (Delaco) cu nuci invelita in frunza de vita de vie servita alaturi de un fin vin Sauvignon Blanc de la Corcova. Reteta o gasiti pe blogul lui BM, adica aici.
Printre povesti savuroase, Cristi ne pregatea o Saltinbocca a la romana, din piept de pui servit cu o delicioasa salata de cruditati ( reteta aici ) savurat alaturi de un vin rose de Corcova.
Si nu in ultimul rand, piesa de rezistenta a intalnirii au fost 2 bucati de cotlet cu muschi si coaste (reteta aici ), care au fost trecute printr-un proces de afumare cu lemn de stejar din butoaie de vin. Toata nebunia asta a fost servita alaturi de o garnitura din mazare frageda (reteta aici ) , din gradina gazdei noastre, si stropit (baut) alaturi de un Pinot Noir, recomandat de Adrian Adamesteanu.
A zis cineva ceva de desert?! Daaaaa, am avut si desert, si nu unul simplu si banal, ci unul scos din tipare, cum numai pe mosia lui BM gasesti....pe cuvant de onoare ca a fost cel mai si cel mai super si fin, dulce, picant si savuros desert. 
Maria sa, ne-a incantat papilele gustative cu frigarui de capsuni si bacon si si ardei iuti umpluti cu crema de branza CevaFin de la Delaco, stropite din abundenta cu sos de ciocolata.
Maria ta, rogu-te sa ne mai faci!!! ;) Aaaaa, si sa nu uit, a mai incaput ceva in noi.....ca doar era weekend. Cand am plecat de acasa, nu am plecat cu mana goala, asa ca m-am dus in casa oamenilor cu ceva dulce, preparat de mine cu mult drag pentru gazde si oaspeti, un tort cu crema de vanilie si jeleu de capsuni, blat de ciocolata stropit cu rom. 
Si-am incalecat pe-o sa, si v-am spus o poveste adevarata si minunata, pe care as mai repeta-o......
Multumesc familiei Borod pentru invitatie, langa care am petrecut o zi de neuitat, si ma bucur nespus de mult ca am cunoscut oameni minunati cu care sper sa ma mai reintalnesc.

ps: despre tort....intr-o postare viitoare! ;)

2 comentarii:

Anonim spunea...

buna ce bine arata tortu super succes in continuare cu drag ely

Dia spunea...

Multumesc Ely! :)