luni, 15 noiembrie 2010

Prajitura cu crema de cocos

....e o prajitura facuta cand am inceput sa imi fac primele fotografii. Se vede de la o posta ca nu eram initiata in arta fotografiei, nu ca acum as fi....dar, cred eu, ca am avansat ceva:P.

Pentru blat am folosit asa : 4 oua, 8 linguri zahar, 4 linguri nuca macinata, 1 lingura cacao, 3 linguri faina, 1 praf de copt.
Pentru crema : 500 gr branza de vaci, 1 pachet unt, 100 gr nuca de cocos, 1 esenta vanilie, 200 gr zahar.
Pentru sirop : 200 ml apa, 150 gr zahar, esenta rom, un varf de lingurita scortisoara.

Albusurile se bat spuma cu 4 linguri de zahar. Restul de zahar se topeste pe foc si se adauga in albusuri batand in continuare. Se pun galbenusurile unul cate unul, nuca de cocos, cacao si faina amestecata cu praful de copt. Compozitia se toarna intr-o tava mai mica, unsa si tapetata, si se coace cca 30-40 min. Se lasa la racit si se taie in doua.
Branza se mixeaza foarte bine cu zaharul, untul si esenta de vanilie. Se adauga nuca de cocos si se omogenizeaza.
Se fierbe siropul si se lasa la racit. Daca vi se pare ca e prea dulce, reduceti apa si zaharul.
Se insiropeaza primul blat, se pune un sfert de crema, al doilea blat...se insiropeaza si restul de crema. Prajitura se da la rece pentru o ora, se taie si se decoreaza cu ciocolata rasa.

Enjoy!:)

Niciun comentariu: