duminică, 14 noiembrie 2010

Un fel de....placinta cu peste:)



Ingrediente pt 2 persoane: - 2 buc. macrou
                                        - 2 cepe
                                        - un pahar de vin alb ( eu am folosit demi-dulce)
                                        - sare, piper dupa gust
                                        - cartofi pt piure
                                        - 2 linguri ulei de masline
Macroul l-am spalat si curatat de intestine, l-am taiat file, si l-am condimentat. Ceapa am tocat-o marunt, am pus-o la calit in ulei, cand a devenit usor transparenta, am pus pestele peste ea si am turnat vinul. Am lasat la fiert cat sa se patrunda aromele. Ve-ti stii ca e pestele gata daca il intepati usor cu o scobitoare prin pielita.
Separat am facut un piure de cartofi mai tare. Intr-o tava termo-rezistenta, am asezat pestele cu sucul ramas si ceapa, iar deasupra cu ajutorul unui pos(posh) de ornat prajituri, l-am umplut cu piure si am decorat deasupra pestelui. L-am dat la cuptor pana s-au rumenit usor cartofii.


Un adevarat festin, sper sa va placa!

Niciun comentariu: