marți, 3 iulie 2012

Campionatul de gatit in aer liber - Arad 2012

Stiu ca postez rar, dar caldura si evenimentele din viata mea cotidiana nu imi mai lasa timp si pentru scris. In weekend-ul trecut am tinut neaparat sa ajung la Arad, si sa-mi cunosc prietenii virtuali.:). L-am cunoscut pe Bucataru Maniacu alias Cristian Borod si pe sotia lui, Diana Borod.
Sunt niste oameni minunati, cu care ai sta de vorba ore intregi. Sper sa mai avem ocazia sa povestim life, si pe mai racoare, ca afara erau 40 de grade:)). O poveste frumoasa o puteti vizualiza pe blogul lui BM.

L-am cunoscut si pe Uica Mihai, un om cu suflet mare:)
....pe Lepadat Angela, pe Radu
dar i-am cunoscut si pe Mehrzad si Alex, concurenti la Master Chef.
Cat despre minunile culinare vazute acolo, las imaginile sa vorbeasca:)...


Cam asta a fost pentru prima zi, in a2a nu am mai fost prezenta, desi imi doream....poate data viitoare:)
Felicitari tuturor participantilor!

2 comentarii:

Anonim spunea...

Felicitari draga mea! Totul arata absolut ademenitor! Se vede treaba ca v-ati simtit minunat! pupici

Antonina (nu ma pot loga,nush de ce)

Dia spunea...

Multumesc Anto! a fost minunat acolo, mi-ar fi placut sa petrec mai mult alaturi de ei. pup si eu

(bine ca ma mai uit si la spam, ca acolo a aterizat comentariul tau)