miercuri, 27 martie 2013

Tarta cu ciocolata si migdale

Tarta asta e atat de buna, ca aproape nu iti vine sa o imparti cu nimeni! :D ....dar cum sunt fata buna, o impart cu voi, cei care imi cititi si urmariti blogul! :) Si chiar daca e frig si inca ninge, musai de mancat cu inghetata.....de care aveti, eu am servit-o cu inghetata de caramel si vanilie. Nebunie curata, pe cuvant! ;)

Ingrediente:
- 200 gr ciocolata neagra, bucati
- 150 gr unt nesarat
- 6 oua
- 250 gr zahar 
- 100 gr migdale maruntite
- 2 linguri de cacao 
- coaja si zeama de la o lamaie
- zahar pudra pentru decorat
- inghetata pt servit (optional)


Incalzeste cuptorul la 180 grade, iar forma pentru tarta unge-o bine cu unt. 
Se topeste ciocolata impreuna cu untul pe baie de aburi. 
Ouale se mixeaza, se adauga zaharul treptat si se mixeaza pana isi dubleaza volumul.
La final, se adauga migdalele, cacao, coaja si zeama de la lamaie. Se amesteca, apoi compozitia obtinuta se toarna in forma de copt ( eu am folosit o tava de yena, de diametrul 28 cm)
Se da tava la cuptor, timp de 40-45 min. Indicat este la 30 de min sa verifici tarta, cuptorul meu e cam lenes, dar tarta asta a copt-o destul de repede. 
Cand are o crusta tare deasupra si trece testul cu betisorul e gata. Se scoate din cuptor, se lasa la racit acoperita cu un prosop curat.

Pudreaza cu zahar si serveste si vecinul......o fi ea buna rau, dar e o Bomba! :P
Enjoy!

sursa : Nigella Lawson

2 comentarii:

Anonim spunea...

As putea sa inlocuiesc cred si cu ciocolata cu lapte...cantitatea de zahar ar trebui mai mica,da cat?

Dia spunea...

O poti inlocui, nu cred ca vor fi probleme. Sau poti pune una cu lapte si una amaruie. Iar zaharul, in functie de gust.....incearca cu 150! Spor la treaba! :)